Pracownicy, którzy są zatrudnieni w szczególnie uciążliwych warunkach powinni mieć zapewnione posiłki regeneracyjne. Zapewnienie tych posiłków jest obowiązkiem pracodawcy. Pracodawcy muszą posiłki te zapewnić pracownikom bezpłatnie. Coraz więcej jest jednak firm, które nie posiadają własnej stołówki. W jej miejsce wybierają inne rozwiązanie, czyli karty żywieniowe.

Jakie zalety ma taka karta?

Karta na posiłki regeneracyjne jest rodzajem karty przedpłaconej – jej konto zasila pracodawca co miesiąc lub w innych, przez siebie wybranych, terminach. To pracownik sam decyduje o tym, w jakim miejscu i czasie zdecyduje się zjeść posiłek. Karta na posiłki regeneracyjne jest akceptowana w ponad 100 tysiącach lokali gastronomicznych na terenie całego kraju. Karty akceptują piekarnie, cukiernie, pizzerie i restauracje. Użytkownicy kart żywieniowych, które zostały wydane przez firmę Edenred mogą korzystać także z licznych zniżek i atrakcyjnych promocji. W efekcie wartość karty na posiłki regeneracyjne zwiększa się. Pracownik może wykorzystać kartę, aby przyrządzić posiłki we własnym zakresie.

Zalety karty na posiłki profilaktyczne

Korzyści z karty

Karty na posiłki regeneracyjne są korzystne zarówno dla pracodawców, jak i dla pracowników. Jeśli chodzi o pracodawców, to wykupienie karty rozwiąże problem zapewnienia posiłków regeneracyjnych w tych firmach, które nie mają technicznych możliwości zorganizowania firmowej stołówki. Plusem jest również to, że z wydaniem karty jest bardzo pracy. Zostaje ona wydana tylko raz, a później wystarczy ją tylko regularnie zasilać. Pracownicy, którzy otrzymają kartę żywieniową mają możliwość spożycia ciepłego posiłku w czasie pracy. Jest to największa zaleta tej karty. Plusem jest także to, że jej użytkowanie nie wiąże się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek opłat przez pracownika. W sytuacji, gdy karta zaginie lub zostanie zgubiona, można ją zablokować. Dzięki temu nie przepadną znajdujące się na niej środki. Pracownikowi, któremu karta żywieniowa zaginęła zostanie wydany duplikat.

Podobne wpisy:

Bartosz

Zorientowany na wyniki księgowy/specjalista finansowy z ponad 10-letnim doświadczeniem w usługach finansowych, underwritingu i zarządzaniu obsługą klienta. Myśliciel strategiczny i koncepcyjny z umiejętnością maksymalizacji relacji z klientami poprzez wykorzystanie pozytywnych technik rozwiązywania problemów. Posiada udowodnione doświadczenie w usprawnianiu i wzmacnianiu operacji finansowo-księgowych w różnorodnych, globalnych organizacjach przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.

Dodaj komentarz