lisbon-838620_640Prowadząc sklep, trzeba wiedzieć, że zewnętrzna witryna jest wizytówką danego miejsca i należy zrobić wszystko, aby przyciągała wzrok jak największej liczby przechodniów, którzy staną się wtedy potencjalnymi klientami zainteresowani towarami w sklepie, które wystawione są na sprzedaż.

Bardzo wielu ludzi często przechodzi obojętnie obok wielu sklepów, które być może mają świetny asortyment, ale nie potrafią go odpowiednio wyeksponować, aby właśnie zwrócić uwagę ludzi przechodzących obok. Czasami nawet nie pomaga wielka, w całości przeszklona witryna, jeżeli w przypadku sklepu z odzieżą ekspozytory są źle ubrane i dodatki nie są odpowiednio dobrane. Oczywiście nie jest łatwo zadbać o idealną wystawę, którą trzeba przecież zmieniać przynajmniej raz w tygodniu, ale warto się o to postarać, gdyż jest to najlepsza reklama na ulicy jaka może tylko być.

Odpowiednia witryna sklepowa

Duża szyba, odpowiednio ubrane manekiny oraz oczywiście doskonałe oświetlenie ukazujące wszystkie walory ubioru oraz podkreślające jego elegancję. Te trzy elementy z pewnością zwrócą uwagę większości przechodzących kobiet, które nawet jeżeli nie wyszły z zamiarem zakupienia jakiegoś ciucha i tak wejdą do sklepu, żeby przyjrzeć się wystawionym przedmiotem oraz, by je ewentualnie kupić. Trzeba wiedzieć, że nie tylko witryna musi być idealna, ale również wszystkie elementy wewnątrz sklepu powinny stać na odpowiednim poziomie. Stojaki ekspozycyjne muszą być nowoczesne oraz powinny doskonale eksponować przedmioty, które są na nich wystawione. Nic nie może być zasłonięte, albo schowane. Kliencie muszą mieć dobry przegląd tego, co znajduje się w sklepie, więc nie ma tutaj mowy zbyt dużej ilości towaru na wieszakach.

Lokalizacja stojaków sklepowych

Stojaki sklepowe muszą stać w określonej odległości od siebie, aby klienci mogli się swobodnie poruszać i mijać się nawzajem. Jest to ważne nie tylko ze względu na to, że to pozwoli czuć im komfort i wygodę, ale będą wiedzieli, że sklep stoi na wysokim poziomie i właściciel stawia na jakość, a nie ilość towaru. Trzeba mieć świadomość, że niektórzy ludzie kupują droższe rzeczy tylko i wyłącznie z powodu metek, dlatego markowe ubrania kosztują więcej i jest ich mniej w sklepach.

Podobne wpisy:

Bartosz

Zorientowany na wyniki księgowy/specjalista finansowy z ponad 10-letnim doświadczeniem w usługach finansowych, underwritingu i zarządzaniu obsługą klienta. Myśliciel strategiczny i koncepcyjny z umiejętnością maksymalizacji relacji z klientami poprzez wykorzystanie pozytywnych technik rozwiązywania problemów. Posiada udowodnione doświadczenie w usprawnianiu i wzmacnianiu operacji finansowo-księgowych w różnorodnych, globalnych organizacjach przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.

Dodaj komentarz