Nie zawsze od razu musisz iść do lekarza. Istnieje jedna warta zapamiętania zasada: nie potrafisz zasnąć lub spisz niespokojnie trzy razy w tygodniu i budzisz się bardzo wcześniej lub jesteś ciągle zmęczony? W tedy najlepiej skorzystaj z porady fachowców. W wielu innych przypadkach odpowiedzialne czynniki za zły sen to Jetlag lub wpływ środowiska (światło).

W tych przypadkach istnieje jednak kilka sztuczek, dzięki którym możesz spokojnie przespać całą noc

Często pomaga już, zadanie sobie pytania, dlaczego nie potrafię zasnąć? Higiena snu to kluczowe słowo. Jak spokojnie jest w sypialni, gdzie jest okno, czy pokój jest odpowiednio ciemny, itd. Unikaj pobudzających napojów. Również unikaj spożywania alkoholu. Sprawia on wprawdzie, że jesteś śpiący, przeszkadza jednak podczas samego snu. Również nie spożywaj kofeiny i nikotyny wieczorem. Pamiętaj również, aby w godzinach wieczornych nie jeść zbyt dużo. Z pełnym żołądkiem źle się śpi. Wieczorne rytuały, dzięki którym przygotujesz ciało na odpoczynek wieczorny, mogą zdziałać cuda. Idź spać codziennie o tej samej porze i rób przed snem zawsze to samo. Nie uprawiaj sportu bezpośrednio przed snem. Wysiłek fizyczny stymuluje krążenie i pobudza. Podczas uprawiania sportu, zmniejszasz wprawdzie stres, ale najlepiej zrezygnować ze wszelkich aktywności fizycznych w godzinach wieczornych.

Bezsenność, jako poważny problem

To samo dotyczy się męczących aktywności umysłowych

 Nie zajmuj się najlepiej problemami lub rzeczami, które Cię denerwują.  Również eteryczne olejki mogą pomóc. Istnieje mnóstwo różnych olejków i mieszanek, które działają odprężająco i ułatwiają zasypianie. Jeżeli szukasz informacji na temat podobnego rozwiązania to zdecydowanie powinieneś przejrzeć dostępne w Internecie możliwości, a dzięki nim dowiecie się, co dla was będzie najlepsze. Wykorzystanie możliwości internetowych pozwala znacząco oszczędzić czas. Zdecydowanie warto korzystać z podobnych wariantów, które zdobywają coraz to większe zainteresowanie.

Podobne wpisy:

JarekD

Dodaj komentarz