las-vegas-strip-431814_640Bardzo wiele rozwijających się firm musi zakładać ekspozytory, czyli placówki terenowe, które pomogą zbliżyć się do klienta. Wraz z rozwojem działalności gospodarczej prędzej czy później wystąpi taka konieczność i aby zyskać coraz więcej nowych nabywców swoich usług trzeba wyjść im naprzeciwko.

 

Nie możemy sobie przecież wyobrazić banku, który miałby sprawnie obsługiwać swoich klientów mając tylko jeden oddział. Byłoby to przecież niemożliwe, Konieczne więc jest zakładanie ekspozytury. Również wielkie sieci handlowe musza mieć bardzo wiele sklepów, które przyciągać będą do siebie klientów nie tylko dzięki wysokiej jakości produktów, ale również mając dobrze wykonane stojaki ekspozycyjne. Rolą takich stojaków jest zazwyczaj przyciągnięcie uwagi klienta na najatrakcyjniejsze cenowo produkty.

Billboardy reklamowe

Duże sklepy typu Tesco lub Carrefour ich nie stosują, ponieważ są to zazwyczaj ekspozytory o niewielkich gabarytach i byłyby niezauważalne przed wejściem do wielkiego budynku, w którym znajduje się hipermarket. Wielkogabarytowe supermarkety stosują raczej billboardy i reklamy w telewizji, aby zdobyć klientów. Stojaki sklepowe wykorzystywane są głównie przez małe sklepy szybkiej obsługi takich jak żabka lub euro. Umieszczane na nich są głównie reklamy produktów, które są na przecenie lub po prostu nie schodzą, a właściciele chcą się ich pozbyć zwracając na nie uwagę klienta.

Stojaki eskpozycyjne w małych firmach i lokalach

Stojaki ekspozycyjne równie często możemy zobaczyć przy kioskach ruchu, których właściciele umieszczają informacje o dodatkowych usługach, jakie można uzyskać w danej placówce. Należą do nich bardzo często oferty wywołania zdjęć lub możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej. Czasem na chodnikach przed wejściem do filii banku możemy spotkać ekspozytory, często widzimy na nich reklamę atrakcyjnego kredytu lub lokaty, na której możemy sporo zarobić. Ludzie widząc takie dane nie mając zamiaru decydują się na wizytę w filii banku i bez przemyślenia podejmują decyzję o kredycie, skuszeni tylko i wyłącznie krótką notką na plakacie.

Podobne wpisy:

Bartosz

Zorientowany na wyniki księgowy/specjalista finansowy z ponad 10-letnim doświadczeniem w usługach finansowych, underwritingu i zarządzaniu obsługą klienta. Myśliciel strategiczny i koncepcyjny z umiejętnością maksymalizacji relacji z klientami poprzez wykorzystanie pozytywnych technik rozwiązywania problemów. Posiada udowodnione doświadczenie w usprawnianiu i wzmacnianiu operacji finansowo-księgowych w różnorodnych, globalnych organizacjach przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.

Dodaj komentarz