Kompetencje miękkie – jakie są cechy dobrego pracownika?

Zadeklarowane w CV umiejętności weryfikowane są na rozmowie kwalifikacyjnej. Oprócz kompetencji twardych, czyli wiedzy niezbędnej do wykonywania danej pracy, umiejętności obsługi programów, znajomości języków obcych, sprawdzane są także kompetencje miękkie.

Do najbardziej pożądanych przez pracowników cech idealnego pracownika należy zaliczyć: odpowiedzialność, terminowość, wywiązywanie się z powierzonych zadań, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w grupie, lojalność wobec firmy i pracodawcy oraz odporność na stres.

Czego oczekują pracodawcy?

Oprócz tego, w zależności od stanowiska pracy, pracodawcy mogą wymagać: kreatywności, umiejętności zarządzania ludźmi oraz innowacyjnego podejścia do powierzonych zadań. Rozmowa kwalifikacyjna a umiejętności autoprezentacji. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej weryfikowana jest także umiejętność autoprezentacji. Przed taką rozmową należy wcześniej dobrze zapoznać się z informacjami, zawartymi w ogłoszeniu, a także zastanowić się nad swoimi mocnymi i słabymi stronami. Nie bez znaczenia jest to, że większość rozmów kwalifikacyjnych rozpoczyna się pytaniem o powody ubiegania się o dane stanowisko.

Co należy do obowiązków prawnika?

Porady prawne, załatwianie formalności, reprezentowanie przed sądem oraz innymi instytucjami publicznymi. To tylko przykłady działań, jakie podejmuje w swojej pracy zawodowej prawnik. Z pomocy takiego specjalisty warto skorzystać zawsze, kiedy ma się jakiś problem natury prawnej lub jedynie szuka praktycznych informacji, z pomocą, których łatwiej będzie planować kolejne swoje kroki. Jeżeli chcesz czegoś więcej dowiedzieć się na temat dostępnych propozycji to bez wątpienia powinieneś prześledzić strony internetowe zajmujące się daną tematyką. Sięgając do informacji tam zamieszczonych dostaniesz wszystko to, czego potrzebujesz. Są to bardzo ważne kwestie, o których nie możemy zapominać. Kompetencje miękkie cieszą się coraz to większym powodzeniem na rynku i bez wątpienia warto sięgać do informacji, które dotyczą tego typu kwestii.

Podobne wpisy:

Bartosz

Zorientowany na wyniki księgowy/specjalista finansowy z ponad 10-letnim doświadczeniem w usługach finansowych, underwritingu i zarządzaniu obsługą klienta. Myśliciel strategiczny i koncepcyjny z umiejętnością maksymalizacji relacji z klientami poprzez wykorzystanie pozytywnych technik rozwiązywania problemów. Posiada udowodnione doświadczenie w usprawnianiu i wzmacnianiu operacji finansowo-księgowych w różnorodnych, globalnych organizacjach przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.

Dodaj komentarz