nepal-398_640Sklepy, zwłaszcza markowe przenoszą się do wielkich centrów handlowych tak więc nieco zmienić musi się także sposób ich reklamowania. Wskazane jest aby na budynku galerii handlowej znajdowały się reklamy będące jednocześnie informacjami na temat tego jakie dokładnie sklepy działają w ramach danej galerii handlowej. Należy także klientom ułatwić odnalezienie takich właśnie sklepów.

Przy wejściach do galerii handlowych znajdują się co prawda plany budynku oraz informacje na temat tego gdzie dokładnie można znaleźć określony sklep, ale klienci rzadko kiedy mają okazję tak naprawdę z takich informacji korzystać. Większość nie ma na to czasu, wychodząc zresztą słusznie z założenia że najlepiej jest przy okazji określoną galerię także pozwiedzać. W tym momencie właśnie okazuje się jak duża role odgrywają dobrze umieszczone ekspozytory, które mogą informować klientów o różnych rzeczach.

Korzyści z ekspozytorów

Najczęściej stojaki sklepowe informują o tym że w danym miejscu można znaleźć określony sklep, ale nie tylko. Na tablicach reklamowych znajdować mogą się informacje dotyczące aktualnych promocji i tym podobnych upustów. Klienci mają wtedy o wiele większe szansę na to aby z promocji takich skorzystać. W samym sklepie także znajdować mogą się stojaki ekspozycyjne. Dotyczy to głównie sklepów spożywczych ale nie tylko ekspozycje, zwłaszcza jeśli są dobrze dopasowane mogą zachęcać do zakupu w zasadzie czegokolwiek.

Ekspozytory dostosowane do wystawienia na zewnątrz

W przypadku sklepów ulokowanych w innego typu lokalach użytkowych należy stosować takie ekspozytory, które dostosowane są do ich wystawienia na zewnątrz. Dotyczy to głównie zabezpieczenia przed wiatrem ( stosowne obciążenie ) oraz przed czynnikami atmosferycznymi. Słońce oraz deszcz mogą szybko uszkodzić zwyczajne ekspozytory. Konieczne może być także ich przymocowanie specjalnym łańcuchem, co także zapewnia dodatkową stabilizację, ale wygląda już mniej estetycznie. Rolę informacyjno reklamową pełnią także wystawy sklepowe. Tutaj sklepy położone poza galeriami handlowymi mają pewną przewagę, ponieważ ich wystawy widoczne są ze zdecydowanie większych odległości.

Podobne wpisy:

Wojciech

Radca prawny w niszowej firmie prawniczej z siedzibą w Bydgoszczy. Specjalizuje się w prawie dotyczącym sportu, własności intelektualnej, mediów i technologii informatycznych. Reprezentuje sportowców, kluby i federacje oraz doradza w kwestiach regulacyjnych, w tym uznawania i egzekwowania nagród oraz zamrażania aktywów. Występuje jako doradca, współdoradca, ekspert oraz arbiter w licznych zagranicznych arbitrażach sportowych, dotyczących umów, dopingu oraz innych kwestii dyscyplinarnych i etycznych.

Dodaj komentarz