mushrooms-523629_640Warto zadbać o odpowiednie zareklamowanie swojego towaru w sklepie. Wielu producentów w tym celu stosuje różnego rodzaju sztuczki, dzięki którym ich towary właśnie są zdecydowanie lepiej eksponowane, niż produkty konkurencji. Jest to możliwe do zrealizowania nawet w małych osiedlowych sklepikach spożywczych. Dokonuje się tego w dość prosty sposób.

Otóż producenci mogą ofiarować, oczywiście nie za darmo sklepikarzowi odpowiednie ekspozytury czy też bardziej praktyczny sprzęt taki jak chociażby lodówki, zamrażalniki czy też meble sklepowe. Takie podarunki mają na ogół określone logo firmy, które samo z siebie stanowić może już doskonałą reklamę. W przypadku mebli najważniejsze okazać mogą się stojaki ekspozycyjne, w których umieszczane są różne produkty, czasem tylko konkretnego producenta.

Stojaki sklepowe często stosowaną praktyką

Powinno pozwolić to na ich odpowiednią prezentację, dzięki czemu klient, który odwiedza taki sklep może po taki produkt sięgnąć. Zyski samych sklepikarzy są tutaj jeszcze zdecydowanie wyższe, gdyż zyskują oni oprócz samego sprzętu, nie rzadko bardzo dobrej klasy także i wyższe zyski ze sprzedaży właśnie dzięki prawidłowemu eksponowaniu różnego rodzaju produktów. Bardzo często stosowaną praktyką jest w takim przypadku to, aby stojaki sklepowe znajdowały się możliwie blisko kasy, dzięki czemu oczekujący na możliwość dokonania zakupów klienci mogą po taki właśnie produkt po prostu sięgnąć. Jest to metoda powszechnie stosowana zarówno w dużych sieciach supermarketów jak też i w małych sklepikach osiedlowych.

Umieszczenie eskpozytorów w dużych sklepach

W przypadku dużych supermarketów na ogół w przypadku takich ekspozytorów umieszczonych tuż przy samej kasie na ogół istnieje możliwość umieszczenia zdecydowanie większej ilości produktów niż w przypadku małych sklepików osiedlowych, niemniej jednak należy być na tego rodzaju formę reklamy po postu przygotowanym. Istnieje kilka odpowiednich metod dzięki którym można uchronić się przed sprytnymi marketingowymi pułapkami jakie są zastawiane przez specjalistów zajmujących się sprzedażą produktów różnego rodzaju.

Podobne wpisy:

Bartosz

Zorientowany na wyniki księgowy/specjalista finansowy z ponad 10-letnim doświadczeniem w usługach finansowych, underwritingu i zarządzaniu obsługą klienta. Myśliciel strategiczny i koncepcyjny z umiejętnością maksymalizacji relacji z klientami poprzez wykorzystanie pozytywnych technik rozwiązywania problemów. Posiada udowodnione doświadczenie w usprawnianiu i wzmacnianiu operacji finansowo-księgowych w różnorodnych, globalnych organizacjach przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.

Dodaj komentarz